K a o s

"All utveckling börjar i kaos."
- Okänd

Känner verkligen igen mig i citatet ovan.

Idag är jag något sånär pigg. Skönt! Mycket lättare att fungera. Har varit "död"
i huvud och kropp de senaste dagarna. Vader stela som tegelstenar (efter otal trappsprång) och huvudvärk utan dess like (sömnbrist). Spåren från förra veckan och helgens slit har börjat avta.

Efter jobbet igår kopplade vi på släpet och gjorde fem stopp; J:s lägenhet samt min lägenhet, cykelförråd, förråd och garage. Fyllde det till bristnings-gränsen med f d möbler, kontorsstolar, kirschstänger, duschvägg, m m med återvinningsstationen som mål. Härligt att få göra sig av med skrot.

Fick även iväg mikrovågsugn, diskställ och annat till stugan igår. Pappa som varit i krokarna de senaste dagarna åtog sig uppdraget. Snällt...

Diskmaskinen (den enda äldre vitvaran) i min lägenhet gav som sagt upp i fredags. Typiskt! Nästa onsdag sker lägenhetsöverlåtelsen. Nu är det brådis. Men det är bättre att den gav upp nu än efter överlåtelsen. Alla parter ska ju vara nöjda. Var idag i kontakt med mäklaren i frågan. Avvaktar nu köparnas åsikt. Beloppsavdrag alt renovering? Håller tummarna för det förstnämnda.

Endast en vecka återstår innan vi kan inrikta oss på enbart huset.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ooo, jag är så himla nyfiken på att få se några inflyttningsbilder.

Förstår att du är trött, man blir helt slut av att flytta, även om det är en positiv trötthet på något sätt...

Kram!

2008-10-08 @ 21:01:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0