Frostnypor

Var och varannan dag är backen numera frostbelagd om morgnarna. Det kallas visst höst. Minns inte att jag njutit så av någon tidigare höst som i år.

Bjuder er på ett par frostnypor. ;-) Innan de helt sonika plockades in i stugvärmen.

Idagsläget har vi en sommarbil och en vinterbil, d v s endast den ena bilen är försedd med vinterdäck. Väljer fordon varje morgon utifrån väderlek. Misstänker att "sommardagarna" är inne på sin slutspurt.


Får bara ta det lilla lugna på morgonkvisten. Allt för att slippa ljudet av dubbar mot asfalten så länge det går.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nääääää, jag vill inte ha vinter redan! Är sommaren slut? Hösten? Jag fattar ingenting.. jag hinner inte med!

Kram!

2008-10-23 @ 11:14:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

ahh tänk nu kan du hänga ut tvätten halva säsongen!!! :) Söt bild.

2008-10-23 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0