Oktoberrossel

Jaha, då är det bara att erkänna. Den sedvanliga oktoberförkylningen har åter gripit tag i mig. Detta är tredje året på rak som jag under denna månad är rosslig, hostig och allmänt risig (LÄS: förkyld).

Går nu in i den andra veckan. Med tanke på hur föregående år varit lär det inte vara sista veckan heller. Har bunkrat upp med honung & halstabletter på jobbet.

Finns inget alternativt till att jobba. De anställda måste få sina löner. Har med andra ord att göra 3-4 arbetsdagar. Börjar dock fundera på att ta någon semesterdag i nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Krya på dig, själv vet jag inte när jag var förkyld senast. Blir ju dessutom aldrig många dagar förkyld när det väl händer.

2008-10-20 @ 13:17:29
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0