Operaterassen

  

Förra fredag befann jag mig tillsammans med min kollega i kungliga huvudstaden. Operaterassen närmare bestämt. Var på min första användarträff i ekonomi-systemet. Stockholm visade sig i sitt vackraste höstväder. Vackrare ställe får man leta efter. Lunchen intogs med bedårande utsikt över Stockholms ström.

Hann inte uppleva så mycket mer än promenaden till och från Centralstationen och turen under lunch. Avstod middagen på Operaterassen (hur är man funtad?). Hoppade istället på nästa plan hem till Norrbotten. Medan planet boardades åt jag inhandlad middag (macka och drickyoghurt). Slocknade sedan innan planet ens hann lyfta. Uppskattar verkligen att jag kan sova i alla fordon.

Tidpunkten var illa vald - dagen innan flytt. Hoppas jag får ta igen den missade finmiddagen på Operaterassen någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0