Sent omsider

Jag är verkligen ingen tv/film-fanatiker.

Värdesätter sällan min tid till att bli stillasittande i soffan i två timmar framöver. Men i helgen hände det!
Tog en paus från packandet för att se den senaste (än så länge) Bondfilmen. Den 21:a i ordningen som utkom redan 2006.
Blev för många år sedan less Bond-upplägget men denna som är en tillbaka gång gillade jag verkligen. Vilket slut sen... 

Har ni inte sett den - gör det. Men som vanligt är det väl bara jag som är två år efter alla andra. 


I övrigt ser jag i princip bara tv-program på max en timme inkl reklam. Är det bara jag som ibland uppskattar reklamavbrotten? Springer då ofta upp och gör något ärende.

Och visst tycker jag att det är mysigt att gå på bio någongång. Men det har även hänt att jag lämnat en film för att det fanns bättre att göra än att sitta och se en halvmedioker film som jag inte kunde relatera till.

Man är väl en aning knäpp...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Minns inte ens om jag sett den...vet att vi har den. Ser väldigt lite på tv nu, en kväll när jag skulle börja se en serie (då när du ringde när jag låg i badet) då insåg jag att jag blir så himla trött av att se på tv....

2008-09-25 @ 09:49:15
Postat av: C a m i l l a

Men den har vi ju hemma, men jag tror inte att jag sett den... Kanske får bli i helgen. :) Jag tittar också sällan på film, om det inte är något jag verkligen vill se.

Kram och ha en bra dag!

Inte långt kvar nu! =)

2008-09-25 @ 09:57:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

jag har inte sett filmen

det är verkligen inte min grej att sitta och se filmer. har aldrig gillat tv tittande över huvudtaget

däremot gillar att gå på bio ibland och se en film där,,

härligt för er att det närmar sig med flyttningen till huset!

en STOR KRAM till er båda !

från mig som sitter och dinglar med sina ben på kartongkanten :)

och önskar att vi oxå snart är där....

2008-09-25 @ 11:45:36
URL: http://kebibw.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Härligt att höra att jag inte var sist. KORS i taket då...

2008-09-30 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0