Det tar...

... på krafterna att vara på resande fot. =) Stupade i soffan under hockeyn igår efter bastubad i första periodpausen. Gick och lade mig istället för att se den superspännande tredjeperioden mot USA. Tre kronor hamnade visst i ett 2-5 underläge som de hämtade upp och VANN! Tvåa i gruppen. Nu är första sållningen gjord.

Uppsöker ev en valborgsmässobrasa ikväll innan hockey-VM åter griper tag i mig. Sverige-Ryssland väntar. (Det gäller att ta till vara den korta men intensiva perioden den pågår.)

Ledighet stundar. I morgon fredag utlovas sommarväder... eller ca 16 grader i skuggan. Tänkte passa på att lapa lite sol. På kvällen ska vi på 40-års fest!
Ska bli trevligt.

 
 
Uppdaterat senare
Det visade sig att jag varit lite lost i tidsperspektiven. Blev (tack och lov) upplyst
om hockeymatchens verkliga tid. En match som de tyvärr förlorade i förlängningen. Synd!

Har därefter åkt stan runt och spanat in majbrasor; vissa nedbrunna andra otända. Prickade tiden mitt emellan. :S

Har sedemera även blivit inbjudna till ytterligare ett födelsedagsfirande (35 år) även det i morgon fredag. Dessutom börjar 40-års festen kl 16 och inte på kvällen som
jag bara antagit. Tjejen med full koll... njet.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaa visst skall det bli härligt med sol o värme!! =) Äntligen!

2009-04-30 @ 12:15:46
Postat av: Jens

Matchen börjar 16.15!

2009-04-30 @ 14:42:58
Postat av: Sonja

Har också sovit gott till hockeymatcher, har en del vila att ta igen!

2009-05-03 @ 17:44:37
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0