Film


Vi städade i garaget i helgen. Ännu en omgång grejer har röjts undan. 

Hittade åter en filmrulle. (Ni minns från den gamla goda tiden innan digitalkamerornas tid.) Om nu inte minnet sviker mig är denna rulle från 2004! Ganska precis fem år sedan. 

Minns att jag inte var speciellt het på att fram-kalla bilderna då heller. Troligtvis innehåller den idel enstaka kort (inget sammanhang). Dessutom från en period i mitt liv då det hände en del mindre roliga saker.

Frågan är om det ens är lönt att framkalla filmen. 5 år (i o f s i en svart filmrulle-förpackning av plast) torde gjort sitt på filmen.

Framkalla eller inte. Vad skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Sonja

Egentligen inte helt självklart. Av ren nyfikenhet skulle jag vilja framkalla, men är det värt pengarna? Kanske även bra bilder blivit förstörda av tiden...

Känner man att pengarna inte spelar roll så bara på kul, man vet ju aldrig!!

2009-04-20 @ 22:09:54
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Jag hade absolut framkallat!

2009-04-21 @ 06:40:29
Postat av: C a m i l l a

Jag röstar också på framkalla!!!

Gud så spännande!

Kram!

2009-04-21 @ 07:39:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: keb

jag är en aningen nyfis av mig så jag skulle nog klart kolla vad som finns i rullen,..

2009-04-21 @ 14:22:38
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: ibw

FRAMKALLA FÖRSTÅS

2009-04-24 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0