Rapport från verkligheten

Jobbar intill stans polishus. Man får se ett och annat från mitt kontor kan jag lova. Då jag sitter på andra våningen med fönstret mot polishuset har jag full insyn över polisens inhängnade parkeringsplats. 
Från fikarummet på bottenvåningen har vi även uppsikt över uppfarten från deras parkeringshus. Är med andra ord rätt bra uppdaterade på vad som är i görningen; trafikpatruller, civilbilar eller fångtransporter, m m som kommer och går.

Just nu... kl 16:00
Strax utanför deras område, på fickparkeringen utanför min arbetplats, händer det just nu grejer. En grön BMW har stoppats av piképolisbuss. Bilen har utrymts och mycket noggrant letats igenom i jakt efter något. I skrivande stund tas prover från inredningen. Spännande...

Nä, nu måste jag återgå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Wooo! Fick du reda på vad som hänt i dag i tidningen kanske? Det lät ju verkligen som något skumt det där.

Kram!

2009-04-17 @ 07:29:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Spännande!!! Rena rama CSI avsnittet verkar det som.

Vi hade besök av bara en polis och en vaktchef igår....;(

2009-04-17 @ 07:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0