Lite av varje

Nu har snösmältningen verkligen tagit fart. Tycker man ser för var dag hur det sjunker undan. Trivs. Endast en vecka till Valborg.

Plusgrader och en värmande solen redan när jag hämtar tidningen kl 6. Det gör att jag blir sugen att köra igång stavgången om morgnarna, strax efter kl 5, 
innan frukost och dusch. Måste bara lära mig att ställa klockan att ringa liiite tidigare för att hinna. Det var effektivt som tusan ifjol.

Idag är sambon i huvudstaden så jag passade på att cykla till och från jobbet. Första gången för i år. Alltid en början. Oj, vad jag blir på bra humör av solen, 
att få röra på mig och vistas utomhus!!

Hann även med ett besök hos frissan idag. Nöjdhetsgraden är som ett lotteri. Tror bestämt jag drog en vinstlott denna gång. I o f s var det dags igen då förra klippningen inte blev någon hit. Har blivit lite av varannan gång har jag märkt.
Har som tradition att boka nästa klipptid direkt, ca tio veckor bort. Nästa gång har vi passerat midsommar och semestern är antågande. Shit, vad fort tiden går.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jösses vad du matar ut inlägg, vilken blogginspiration...min är väldigt låg just nu..

2009-04-23 @ 20:21:57
Postat av: Anonym

Planerar att börja cykla till jobbet efter 1:a maj.

Har sen vi var hundvakt att i tankarna försöka ladda för morgonpromenader, är dock på tankenivå än...

Är orolig för det här med att hinna med allt som ska på morgonen.

2009-04-23 @ 20:56:41
Postat av: Syrran

Jag är glad om jag hinner i tid till jobbet de morgonar jag tar hand om ungarna..

2009-04-23 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0