Muta ;)


Har jag nämnt att jag har snälla arbetskollegor? I veckan var en leverantör in
och lämnade en stor burk med godis till en utav dem. Denna icke-godis-ätare lämnade så snällt burken vidare till oss "tjejer" på ekonomin. Tror bestämt han försökte MUTA oss med den. Och visst... det fungerar. ;)

Kan tyvärr inte förvara den på mitt kontor. Litar helt enkelt inte på mig själv. Varpå min kvinnliga kollega har fått äran att förvara burken. När vi är värda lite uppmuntran smyger vi oss till gömmorna. Behöver jag nämna att innehållet 
sjunker så sakteliga?

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vilken härlig burk! Bara favoriter i den också. Dumle lakrits... muuums!

Kram och ha en bra dag!

2009-04-23 @ 09:22:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: keb

en sån rackare på muta :-)

2009-04-23 @ 19:14:34
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Mmm marabou...var det inte men Dumle är oxå gott!!

2009-04-23 @ 20:20:44
Postat av: Sonja

Kan jag nämna att vi för ett par år sen hade över 3 st 10 liters hinkar med godis efter ett arr.

Billiga och alla klagade att de var jättedåliga. Tog inte länge så var hinkarna tomma...!!!

2009-04-23 @ 20:54:31
Postat av: Malin

Skrattar igenkännande åt Sonjas kommentar, precis så där är det på mitt jobb!

2009-04-24 @ 07:09:53
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi fick påskägg (modell större) med 8 kg godis i till påsk.... det är SLUT....varje gång man passerar fikarummet stoppar man ett par godisar i munnen... funderar på om de verkligen kom från ledningen, eller om det var vår kund privattandläkaren som stoppat dit dem!?

2009-04-28 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0