Vårens första cykeltur

Sambon ställde i ordning våra cyklar igår kväll. Trippmätaren nollställdes för säsongen innan vi tog vårens första cykeltur, en tur på 13 km.

Känns ännu en aning kyligt för att det ska vara riktigt behagligt. Gator och cykelvägar är omvartannat grusfyllda, vattenfyllda (p g a snösmältningen) samt torra och sopade. Bemästrade även några is- och snöpartier.

Känns att konditionen inte är som den blir under somrarna. Men det var ett enkelt sätt att komma sig ut i solljuset och få frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Sätter du upp ngt mål i sommar?



Jag skall nog försöka med 100 mil igen. Har inte tagit ngn premiärtur än, känns kyligt idag.

2009-04-17 @ 12:29:01
Postat av: Carina svarar:

Nej, jag sätter inte upp nått mål mer än att det ska cyklas mer till och från jobbet än ifjol.



Sen beror det på hur bra jag kommer igång med morgnarnas stavgång fr o m maj (vilket är överlägset bästa viktnedgången).

2009-04-17 @ 13:33:13
Postat av: C a m i l l a

Oj, 13 km på en gång. Kan gissa att du har lite ont i rumpan i dag då? ;)

Själv gillar jag inte att cykla, det är bara uppförsbackar och motvind. Blä!

Kram!

2009-04-19 @ 10:28:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0