Sista kvällen

Söndagkväll. Den sista lediga dagen är avnjuten för denna gång. Fem härliga ledigveckor är nu till ända. I morgon börjar allvaret igen. Känns lika overkligt som dagen innan semestern skulle börja.

Känner mig så totalt avslappnad. Är antagligen redo att lägga målning, sovmorgnar och inredningsinspiration åt sidan för tidiga morgnar, arbete och träning.

Utan att säga för mycket... måste jag erkänna att jag/vi antagligen förvånat en och annan granne denna sista ledighetskväll. Men regnet som föll under några minuter... det var eftertraktat. =)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch, jag börjar också jobba i morgon. Inte kul...

Och japp, jag har varit i både Prag och Paris. Håller med dig om att Riga liknade Prag. Även Paris lite, men mer Prag. Maken däremot har inte varit i vare sig Prag eller Paris, så det blir säkert resor dig också framöver. Jag är ju himla flygrädd, så det är lite komplicerat för mig att resa (= bil, båt eller tåg går okej...)

KRAM och lycka till för oss båda i morgon.

2009-08-09 @ 22:35:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Aha ni dansade säkert nakna och sjöng!! ;)

2009-08-10 @ 10:42:26
Postat av: Syrran

Hoho...äter jobbet upp dig nu??

2009-08-13 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0