Släke ut - Dykaren in

Har läst ut den första boken jag lånade av syrran vid semesterns början. En kriminalroman med kriminalpolisen Fredrik Broman, hans fru Ninni, grannarna
och de övriga på polisstationen. Handlingen utspelar sig på Gotland, sommar-paradiset som förvandlades till skräckens ö. 

En mycket spännande, bra och välskriven deckare. Ett verkligt bra tips om någon söker en deckare att börja läsa. Varför inte för att fylla upp tomrummet som kan uppstå efter att ha läst ut bl a Larssons Milleniumserie?


Ger mig genast i kast med den andra boken. Samtidigt som jag har förlängt min semesterledighet med ytterligare en vecka!!! Kändes behövligt med tanke på avbrott för jobb och sen även sjukdom på semestern.


Uppdaterat
Jag njuter av långa sovmorgnar, läser, solar (rena utlandstemperaturer) och softar. Bara små, små hemmafix.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, de var verkligen jättebra. :) Sedan har du "Terror" att läsa också. :)

Har du läst Johan Theorins två böcker om Öland? Också superbra deckare. Jag tror att din syster också skulle beställa dem.

Kram kram!

2009-08-02 @ 11:12:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Borde kolla om han skrivit fler!

2009-08-02 @ 21:35:03
Postat av: Ellasmamma

Lite avundsjuk är jag på dig att du hinner läsa så mycket,,,semester är verkligen att läsa. Klokt att förlänga semestern så att du verkligen känner att du har varit ledig.

2009-08-04 @ 15:12:13
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Man tackar så nätt för tipsen!

2009-08-05 @ 12:55:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0