Klappar

 
Fick TVÅ rätt olika julklappar från jobbet i år. De varierar rätt kraftigt i både utseende, storlek och vikt. Gissar att den vänstra är en killgrej, då jag och kollegan även erhöll det lilla röda... med gissningsvis en tjejgrej.

Nu är det bara att vänta på tomtens ev ankomst på julaftonskvällen.

Uppdaterat efter tomtens uttågande
En batteriladdare modell superbra (var budskapet med klappen nu laddar vi batterierna och kör? I såna fall ett par månader för sent i mitt fall) och ett superfint, långt och tungt silversmycke av märket SNÖ. Är övertygad att chefens flickvän stod för det senare.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh så spännande!



Jag öppnade ju min julklapp fr Banverket som du redan vet. Istället för julklapp fr Produktion kommer vi att få en välkomstpresent fr Infranord, en massa grejer fr kommande profilsortiment, rygga, vattenflaska, USB-minne, jacka bla.. Det var bra, men ingen överraskning på julafton.



2009-12-23 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0