Sjätte bilden/erna

Under min ofrivilliga bloggpaus i förra veckan utmanades jag av Malkin att presentera min sjätte bild ur den sjätte bildmappen.

Då jag har två mappar med bilder; bilder före resp efter nedbränning på cd-skiva
presenterar jag två helt olika bilder.

I den mapp med bilder som bränts ned ligger en sommarbild på huséntren som min sjätte bild i den sjätte mappen. Denna bild togs fredagen den 13 (!) juni -08,
då besiktningen av huset gjordes inför övertagandet.

 
I den mapp med bilder som ännu inte bränts ned är min sjätte bild sen slutet av oktober -08. Jag tog semester ett par dagar för att stöka till lite i huset efter de båda flyttarna. När sambon åkt till jobbet passade jag på att vakna till i soffan till tv-sändningen av morgonprogrammet som jag i vanliga fall lyssnar till på radion.


Inte de bästa bildkvalitéerna men jag har presenterat mina sjätte bilder utan censur eller redigering. Väljer att inte skicka utmaningen vidare då jag redan noterat att den vandrat bland mina bloggvänner.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att se dina 6 e bilder. Det är det som är det roliga att det "blir den bild det blir"!

2009-02-09 @ 13:23:11
Postat av: keb

ja kul utmaning och kul att se bilder som man inte kanske visat annars

2009-02-09 @ 21:01:12
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0