Deltävling 2, Skellefteå

Lite fel årstid för kräftintag. Men vi är inte så kinkiga. Hanns inte med i höstas.
Så det blir nu istället. Till...

... kvällens startfält i melodifestivalen:

Lili & Susie - Show me heaven
Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter!
Jennifer Brown - Never been here before
H.E.A.T - 1000 miles
Markoolio - Kärlekssång från mig
Amy Diamond - It´s my life
Cookies´n Beans - What if
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Hoppla... åttiotals comeback OCH en seriös Markoolio. Hrmpf...
 
Nej, heja Måns och .... ole dole doff... nej kan jag kan inte hitta någon fler. Trots att jag ohört brukar förhandstippa två. :S


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kräftor, det hann inte vi heller med i höstas, vi bröt därmed vår 20 åriga tradition m G o V. Det blev heller ingen surströmming i höstas el efteråt.

2009-02-14 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0