Hur gick det?

Första deltävlingen i melodifestivalen är just avslutad.

Två av mina favoriter gick till final. Gillade tre utav bidragen. Emilia med "You´re my world" samt Alcazar med "Stay the night" som båda gick direkt till final. Men även Serneholts "Disconect me" som tyvärr bara blev sexa. 
"Med hjärtat fyllt av ljus" med Shirley visade sig inte vara något för mig. Scotts och af Ugglas till andra chansen. Inget fan utav någon av dem heller.


Förstår bara inte hur jag ska stå ut med programledaren Petra Mede flera lördagskvällar på raken. På tok för skrikig, stressad och dåligt påläst för min smak.

Kommentarer
Postat av: IBW

Jag tycker att det var dåliga låter, inget i min smak. Jag hejade förstås på Nina Söderquist, inte för att hon hade bästa låten, men bara för att hon är från Alfta, där vi bott tidigare. Programledaren var helt kass, fy så skrikig

2009-02-07 @ 23:21:49
Postat av: C a m i l l a

Jag gillade båda låtarna som gick vidare och håller med om att programledaren var kass... men inte det lättaste att efterträda Luuk i och för sig.

Välkommen tillbaka till bloggen igen. :)

Kram!

2009-02-08 @ 10:21:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: rosalucia

Petra Mede var både otrevlig och elak mot deltagarna, det tycker INTE jag är roligt.

Man kan vara rolig på egen bekostnad, men inte på andras....

å vad gjorde Caroline af Uggla i schlagern???

Hon är ju en kul figur tycker jag, å sjunger helt ok (förutom denna låten då...?), men i melodifestivalen..näää!!!!

2009-02-11 @ 20:59:30
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0