Javisst

Men visst gjorde Måns vad han skulle. Proffsigt uppträdande som vanligt och direkt till finalen tillsammans med H.E.A.T. Flickan Amy Diamond (såg man ut som ett barn ännu vid 16-års ålder?) och Lili & Susie till andra chansen.

Lasse Lindh & Bandet var rena Håkan Hellström wannabien. Markoolio som en snällare Uggla. Ingen vidare omgång alls igår.

Tyckte dock programledaren P Mede skötte sig bättre igår. Inte lika stressad och nervös som förra lördagen. Kanske inte så konstigt med tanke på tittarsiffrorna.


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Måns var BÄST! Lili & Sussie var också bra tyckte jag. Petra Mede var superrolig, jag förstår inte att hon fick så dåligt betyg förra veckan (då såg jag iofs inte programmet), jag skrattade flera gånger åt hennes skämt.

Och Amy var verkligen dagispop... men hon sjunger ju bra, men ser ut som 13-14 år.

Kram och ha en fin vecka!

2009-02-16 @ 08:24:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Ganska värdelöst tycker jag, Måns är lite "slippig"

2009-02-16 @ 09:37:00
Postat av: ejmis

Jag ska kolla bidragen på webben i kväll, ser fram emot att se Lili och Sussie, det är ju riktig nostalgi!! =)

2009-02-16 @ 18:38:42
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0