Synliga resultat

Mitt godsaksuppehåll har gjort verkan. Trots att träningen de senaste veckorna inte varit lika frekvent som i början. Jobbar ju på hemmavid en del, vilket också borde räknas in.

Byxor som för bara 1,5 månad tillbaka satt som korvskinn har börjat bli lite stora. Det handlar redan om rätt många centimeters mindre midjeomfång. Har även fått på mig jeans jag inte använt det senaste halvåret. Faktiskt riktigt roligt.


Fick på en kollegas råd ta till häftapparaten för att dra ihop brallorna i fredags då den efterfrågade säkerhetsnålen inte
fanns inom räckhåll.


Har därför unnat mig en biskvi till kaffet i helgen. Nu får det allt räcka för denna helg. Detta är trots allt bara en början.


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad kul att du blivit i bättre form efter godisstoppet. Stackars dig som inte kan åka skidor, det var ju jättehärligt! Jag fattar inte varför jag inte åkt på så många år...

Skönt att höra att du unnade dig en biskvi, de såg snyggt hembakta ut, eller har jag fel?

Kram!

2009-02-22 @ 12:57:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: ibw

verkligen roligt för dig, för mig går det åt andra hållet.

2009-02-22 @ 14:48:09
Postat av: Syrran

Ja ja man kanske skulle ha kört även fikabrödstopp...men vad är väl en bal på slottet.



Undrar om Camilla blandade ihop oss däruppe? Det är ju jag som inte kan åka skidor..mer än i sakta gångmak.

2009-02-22 @ 17:44:13
Postat av: Sonja

Grattis till de minskade centimetrarna!

2009-02-23 @ 08:29:40
Postat av: keb

Grattis!till uppnått mål

2009-02-23 @ 19:48:13
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: C a m i l l a

Du är utmanad hos mig i dag!

Kram! :)

2009-02-24 @ 21:19:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Tack för kommentaren om min header, nu är den färdig. :) Det var i går den såg lite konstig ut. :)

2009-02-24 @ 21:25:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Jag lyckas INTE kommentera hos mostrana längre, man får inte upp ordet för ordkontroll, står bara loading. Har varit så ett par dgr. Är det samma för dig?

2009-02-25 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0