Förhandslyssning

Var i lördagskväll hos vännen och tillika Springsteenfanet nr 1 TTÄ . Fick mig en ordentlig genomlyssning av Bossens nya skiva som landat i hans brevlåda en postdag för tidigt! (Mitt egna exemplar får jag ge mig till tåls till måndagens skivsläpp.) Då han även införskaffat DVD:n med material från skivinspelningen var även den ett måste att noggrant studera och diskutera. =) 
 
För att förtjäna ett visst alkoholintag (som intogs under kvällen) promenerade jag de
50 minuter det tar från mig till honom samt ytterligare de 20 minuter det tar från honom in till stan för nattbussen hem. J hann hem från en 30-års fest innan mig.


Läste just på en tidnings sajt "Springsteen-biljetter redan på marknaden - dagen före biljettsläppet". SUCK!! Vad less man blir. 2.000 för en ståplats och 3.300 för de bästa sittplatserna på svarta marknaden. Så förbannat sjukt! 

Med facit i hand har förändringarna biljettsystemet hjälpt föga! Att dem aldrig lyckas lösa detta. Blir tyvärr bara värre och värre. Hoppas innerligt att INGEN köper dessa. Men det är antagligen bara att fortsätta drömma.

Uppdatering
Dessa biljetter som säljs innan släppet den 26/1 kl 10 är tydligen "virtuella biljetter". Biljetter som säljarna inte har men räknas sig komma över!?!???! Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0