Kyligt

Nu är det en aning kyligt... Hoppas det inte håller i sig över helgen.

Har varit duktig på att promenera de två senaste veckorna; med eller utan stavar. Alltid med musik i öronen. Jag tänker så bra då jag är ute och trampar. Bara att klä sig efter väderleken. 

Det sista på förra helgens lista är fortfarande ogjort. Inspirationen flödar inte direkt. Fick dock en del annat gjort igår. Tömde en kartong med kontorsmaterial. Sorterade även upp och pärmade egna och gemensamma papper. Tyvärr inget jag gjort dagligen. Får väl nog av pappersexercisen på jobbet. 
Har byggt upp ett fungerande system för räkningar, automatiska överföringar och arkivering. Hoppas det flyter på bättre i fortsättningen. Nu är i alla fall över-våningen fit for fight igen.

 
                 I bokhyllan                                              Rättvänd


Uppmärkta fack inuti

Gav mig även på kartongen med vintertillbehör (mössor, vantar, halsdukar) som fick sig en genomrensning. Sedan in i garaget och plockade lite i allt bråte där. Där har inte hänt just något på snart två månader. Jag har likt strutsen stuckit huvudet i sanden under december månad... ja egentligen sedan helgen innan 1:a advent och J:s handskada. Hoppas nu att vi kan ta itu med lite varje dag. Annars känns det en övermäktigt.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Önskar jag kunde hitta en högre inspirationsnivå på ordningen hemma. Är verkligen less efter pappersexcersisen på jobbet så H får faktiskt sköta våra egna papper helt själv.

2009-01-15 @ 12:47:17
Postat av: Syrran

Hemma har vi inte ngt bra el effektivt system för pappershanteringen... Inte på ngn förvaring överhuvudtaget. Jag längtar jättemycket efter att få städa o rensa igenom hela huset, det skall bli av när källaren är i hamn.

2009-01-15 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0