Unna inte backa


Drömde i natt en hel massa saker. Saker jag inte väljer att sätta på pränt. Däremot obehaget då jag drömde att jag släppt kontrollen och ovetande börjat mumsa på en bakelse. Vilka skuldkänslor jag fick!! Ojojoj...
Fredag och slutet av veckan. Fruktfatet börjar bli tomt. Godsakssuget märker jag inte. Belönar mig med bastu och skivad färsk ananas. Slurp!

Enligt Paulun ska man aldrig backa på när man äter. Däremot får man unna sig en dag i veckan. Hoppar över vinglaset ikväll. Imorgon ska jag unna mig.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Akupunkturnålarna sticker till och "drar" ibland och ibland känns dom inte alls. Jag går för min migrän och det har faktiskt blivit något bättre.

2009-01-16 @ 18:49:25
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sonja

JA, ikväll blir att unna sig, italienskt småplock är inplanerat!

2009-01-17 @ 10:47:59
URL: http://sonler.blogg.se/sonler/
Postat av: Syrran

Jag är en mästare på att komma runt alla no no, Inte backa?? Då tar man jättemycket direkt!

2009-01-18 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0