Besök






I fredags, när jag stämplat ut för semester, stupade jag i soffan. Hämtade krafter i några timmar. Är glad att jag han slå upp mina "blå".

Hörde ett mullrande som inte passerade förbi, ej heller åska. Nej, vi fick istället ett celebert besök.
(Vid det här läget känner ni nog 
till min gillande för läckra fordon
/mc:n.
)











Visst är den väl ändå läcker?!? Lägg märke till de mjuka formerna! 

För att inte tala om ljudet (mullret) som tyvärr inte går att förmedla via foton.

Har varit lite skeptisk mot en bil i orange... men tji fick jag.
Den är ju urläcker.. denna porsche.







 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja, den orangea läckerbilen såg vi också hemma i byn!

Tja, det är lite svårt att inte missa den.



Men tänk den färgen på en riktigt gammal Volvo....

SJ, SJ gamla vän! Riktigt gamla Banverksorange...

2009-07-10 @ 19:10:59
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

hmm tror inte att just den varit "hemma i byn".



Arvid saknar bilden med grisen!!

2009-07-12 @ 11:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0