It´s Boss-time

Vi är inne i Springsteen-veckan!! Nu vankas några dagars ledighet. Vid hans 16:e besök i landet gör han tre konserter. Denna gång i huvudstaden. 

Jag och polaren T har biljetter till samtliga men jag väljer att "bara" gå på två utav dem; fredag och söndag. Kommer med all säkerhet att få rapport av T från den första konserten ikväll.


Ifjol var han på Ullevi på USA:s nationaldag. I år är han i Sverige kring vår nationaldag. 2003 lade han sina konserter i Sverige på självaste midsommar-aftonen och midsommardagen. Givetvis var jag där! Min bästa midsommar... ever! Han vet allt hur han ska ta oss svenska fans. Inte konstigt att vi ger honom vår kärlek... Bruuuuuce!!!

Bara ett litet aber...
Väderprognosen ser inte så lysande ut. Slipper vi bara regn (utomhuskonserter) får vi stå ut med lite kyla. Fast det vore så mycket trevligare med utlandsvärmen som Göteborg bjöd på ifjol. Men man kan inte få allt. Jag är hur nöjd som helst som överhuvudtaget fått förmånen att få tag i biljetter.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha en underbar helg!!!

2009-06-04 @ 21:57:24
Postat av: Sonja

Har ju svårt att förstå din fascination över Bruce men önskar dig ändå verkligen en underbart magisk helg med din idol.

2009-06-04 @ 22:16:07
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Syrran, Halvvägs igenom helgen och vilken helg!! Är sååå nöjd redan och då återstår ännu finalkonsertkvällen i morgon (söndag). Yeah!!



Sonja, Innan midsommarkonserten 2003 lyssnade jag knappt på Bruce. Men efter hans konsert på Ullevi var jag bara så såld. Köpte rast en drös av hans skivor. Vilken artist! Utan tvekan som de flesta tidningar skriver VÄRLDENS I SÄRKLASS BÄSTA LIVEARTIST. Efter att ha upplevt hans konserter känns alla andra artister så blassé.

2009-06-06 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0