På stadion

Första gången någonsin som tre spelning gjorts i Sverige;
4, 5 och 7 juni 2009 

Stockholms Stadion som pryddes av både svenska och amerikanska flaggor.


I väntan på publiken och konsertens start.

Tog med mig (läs: smugglade) lillkameran in till söndagskonserten. 
Förevigade med både foton och några filmsnuttar. 
Behöver jag nämna att jag lyckades, trots väskkontroll?

 























Köpte mig även en t-shirt. Kommer med säkerhet att komma till användning, precis som fjolårets inköp gjorts. (Fram- respektive baksida)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Från en som inte är så konsertvan, är det alltid fotograferingsförbud på såna konserter?



Fin gammal anläggn, Sthlm Stadion!

2009-06-09 @ 06:37:14
Postat av: Carina svarar:

Ja, det brukar vara kameraförbud på konserterna, något som framgår på biljetten.

2009-06-09 @ 06:47:54
Postat av: Sonja

Aj, aj, smugglade du in kameran, hur gjorde du..??;)

Gäller inte förbudet bara systemkameror, för hur hanterar de alla kameramobiler?

2009-06-10 @ 21:00:25
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vi ska se Coldplay på Stadion i augusti. Längtar! :)

Brukar också köpa konsert-tröjor, men sedan hamnar de bara i en låda. :-D

Kram!

2009-06-10 @ 22:51:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Mobiltelefonerna kan de inte neka. Dess kameror är ju även av rätt kass kvalitet. Går de ens att zooma med? Förbudet gäller kameror överlag.

2009-06-11 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0