S O M M A R !!!



Sommaren har kommit!! Och det med besked. Hela 17 grader i skuggan redan halv sex på morgonen. Sen tickar det stadigt uppåt för varje timme till ca
20-25. I morgon fredag vankas upp till trettio grader!

Cyklar i t-shirt till jobbet utan att hurvas det minsta. Tar liiite emot att sitta inomhus nu framför en dataskärm hela dagarna.

Nu gäller det istället att ta till vara morgnarna och kvällarna. 
Passar på att bada så snart jag får en chans. Lägger mig sen
och soltorkar. Det är kvalitétstid för mig.







Vet ju inte om man vågar tro på väderprognoserna om hög-trycket som kommit. Det sägs
att det ska trycka in högsommar-värme i flera veckors tid!

Ikväll vankas middag och dryck på tu man hand på Färjan i
Norra hamn. Det tackar vi för
och ser framemot. 
Är det sommar så är det.
Det gäller att leva varje dag; vardag som helg.
I morgon är en annan dag...



 


 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh vilka härliga foton!!!! Jag visst är det underbart nu, skulle vilja sluta lite tidigare idag.

Vet inte heller om jag vågar hoppas, men det kanske är ryssvärmen som kom till slut, den alla pratat om i alla år?? ;)

2009-06-25 @ 13:32:52
Postat av: C a m i l l a

Härliga, vackra bilder! Jag såg på vädret i går att det vankas högsommarvärme uppe i norr i helgen, 5 grader varmare än vi får här nere. (Men 25° räcker gott och väl för mig).

Det går t o m lätt att jobba, sitter ute så fort vi har rast/lunch.

Kram!

2009-06-25 @ 16:48:30
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Det verkar som om jag för en gångs skull tog semester i rätt tid.

Härliga bilder, har inte själv varit och badat utan suttit och läst på utebadet medan P och kompis badat.

2009-06-25 @ 18:01:54
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: ibw

vilken fin bild, jag menar nr3

2009-06-26 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0