Succé

Denna vecka har jag hunnit sätta igång inte bara ett larm utan två!

I början av veckan satte jag för första gången igång huslarmet. Men jisses vad det tjöt - invändigt som utvändigt. Duckade där i hallen när det satte igång. Rent förskräckligt! Var tvungen att sansa mig och tänka för mig själv. "Tänk nu klart. Koden. Ut igen och slå in koden." Efter några tryck spred sig åter lugnet i kvarteret. Ahhh....


Jordgubbsdaquiri

Efter gårdagens middag på tu man hand med vin och drinkar på Färjan var det dags för oss att cykla hemmåt. Toalettnödiga som vi båda var tog vi vägen förbi mitt jobb. Larmade av (trodde jag) och uppsökte varsin toalett. Hipps vipps stod chefen i ytterdörren och ropade. Larmet hade gått!
J som intagit toaletten på entreplanen mötte först honom... i fullfärd med att knäppa byxorna. Strax bakom kommer jag upprusande från omklädning/ bastu / duschrummen våningen under. SUCCÈ! Undrar just vad som cirkulerade i chefens tankar. Vill nog inte veta...

Badtokiga jag passade på att avrunda gårdagskvällen med ett dopp (bad) på hemvägen endast iförd trosor och sportbh. Crazy me! Men vem ser egentligen skillnad mellan underkläder och bikinis idag? Dessutom var jag under vattenytan mest hela tiden.
Ååå... nu är det varmt i vattnet. Ville verkligen inte kliva upp. Rena sommar-temperaturen på "min" badplats.

Kommentarer
Postat av: ibw

värmen verkar stanna länge, det blir varmare och varmare,dag för dag.

2009-06-26 @ 21:45:33
Postat av: Anonym

Ja, detta med larm ger alltid roliga historier, det går betydligt fler falska larm än riktiga. Men man kollar att de fungerar, ungefär som med brandlarmet och brödrosten/ugnen.

Vad var det för smarrigt på bilden som orsakade nödigheten efter Färjan...?

2009-06-26 @ 21:49:37
Postat av: Syrran

Ja är nyfiken, vad sa chefen? Igår, idag??

2009-06-26 @ 21:51:09
Postat av: C a m i l l a

Hi hi... så tokigt det kan bli. ;)

Och varför inte bada i underkläder? Som du säger, inte stor skillnad ju.

Drinken såg supergod ut!!! Vill ha!

KRAM!

2009-06-27 @ 16:51:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: emma kinnuenen

Ser ut att vara en god drink

2009-06-27 @ 18:23:04
URL: http://emkin.blogg.se/
Postat av: emma kinnuen

Ser ut att vara en god drink

2009-06-27 @ 18:23:44
URL: http://emkin.blogg.se/
Postat av: emma kinnunen

Ser ut att vara en god drink

2009-06-27 @ 18:24:03
URL: http://emkin.blogg.se/
Postat av: morsan

drinken ser mycket god ut.

2009-06-27 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0