Män som hatar...

Apropå hackers... Ikväll har vi bokat biljetter till filmen "Män som hatar kvinnor". Äntligen säger jag bara!

Datahackern Salander har kanske omedvetet gjort intryck på mig, med tanke på föregående inlägg och Camillas kommentar ;). Läste Stieg Larsson trilogion ifjol och kunde knappt slita mig ifrån dem. Ska bli roligt att se om filmen och figurerna lever upp till de bilder jag målat upp utifrån böckerna.
     

 
Uppdaterat kl 21.30
Åhhh... den var ju så bra!! Ni som läst böckerna och gillade dem, ge er snarast iväg och se filmen! Ett dilemma bara... jag längtar redan efter nästa film. (Tack och lov kommer de två efterföljande filmerna också att gå upp på biosalongerna och inte bara på tv som det först var tänkt.)
Trots att den gått i snart en månad (premiär 27 feb), går den fortfarande i stans stora biosalong. Fullt till sista plats precis som det ska vara. Ett perfekt avslutning
på arbetsveckan.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hej. Filmen är bra.

2009-03-20 @ 09:57:45
Postat av: Syrran

Åhh jag vill också!!!!!!!!!!!

2009-03-20 @ 11:46:02
Postat av: C a m i l l a

Ha ha... :) Du kommer att älska filmen och säkert få ett och annat tips... ;)

Kram och trevlig helg!

2009-03-20 @ 15:26:37
Postat av: Syrran

Jag har fortfarande inte hört ngn som blivit besviken på filmen! Jag har inte heller hört att de ändrat sig fr tv till film.



2009-03-21 @ 07:39:14
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0