Söndag... icke vilodag

Till sist hann tröttheten ikapp mig. I slutklämmen av melodifestivalen så klart. Efter att ha hört samtliga bidrag (tror jag) höll jag på Sarah Dawn Finer och Star Pilots, som båda gick till andra chansen.
Agnes andra framförande (då hon gick till finalen) var bättre än det första. Även Malena Ernman gick till finalen. Tror bestämt jag missade hennes bidrag. :S
Nästa lördag är det andra chansen. Sen återstår bara finalen lördagen därpå. Känns bra att det blir en ände på det hela. 


Har precis rott i hamn helgens "att göra lista". Söndagen blev inte den vilodag den kanske borde vara. Men vi vilar ju de flesta andra dagar/kvällar. Det sista varvet med takfärg var svårast. Det gällde att inte släppa koncentrationen så inget skulle missas. Detta varv var inte lika tydligt som grundvarvet eller det första lagret med täckfärg. Men nu är det klart och det känns otroligt bra att ha gjort det själva. Stolta husägare!
 
Vi hade t o m krafter kvar att skotta fram sydaltanen inför de kommande sol-varma vårhelgerna. Ok.. vi är marsmånad har precis bara börjat. Men, men...
positivt tänk! 

Nu ska sambon frisseras. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hej.Vist är det roligt att fixa själv i sitt eget hus.Ha det bra. Hälsn. Ann-Helen

2009-03-01 @ 17:14:06
Postat av: Malin

Hos oss är oftast lördagen vilodagen, trött efter en veckas jobb, sen på söndag brukar vi istället få en del gjort. Idag har jag rensat, rensat och rensat =) Äntligen fick jag fingret ur..

2009-03-01 @ 17:38:34
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Den här helgen har gått så vansinnigt fort, jag fattar inte... samtidigt känns det länge sedan det var fredag och vi var på bio...

Kram kram!

2009-03-01 @ 22:02:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0