Trött och sliten

Man vet att man nyttjat helgen bra då man i början av veckan är fullständigt slut. Jag har varit sååå tung, trött och slut i kroppen. Det har tagit mig 45 min att kravla ur sängen om morgnarna. Ytterligare några timmar innan jag fått upp farten.

Fick träningsvärk (!) av söndagens golvläggning och då framförallt i bakpartiet,
lår och rygg. Kanske inte så konstigt efter nio timmars nonstop krypande, mätande och hamrande i golvnivå. Nu när halva veckan är gjord känner jag mig mer utvilad och pigg igen. 

Idag är det värsta vårdagen ute. Solen skiner och värmer från en molnfri himmel. Snön tinar och det porlar efter gatorna. Så ljuvlig att jag släppte iväg kollegan efter lunch. Själv får jag ge mig till tåls till ikväll. Då vankas min och A-L:s sedvanliga timmespromenad. Förlänger ev den en aning.


Kommentarer
Postat av: ibw

Man får verkligen vårkänslor, när solen skiner, inte ett moln på himmelen.

2009-03-19 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0