Bjöds med...

... på en spontan kvällspromenad igår kväll. Syster med dotter råkade passera. Jag hakade genast på. (Min och A-L:s onsdags promenad tidigare under kvällen hade tyvärr regnat bort.)

Med nya kameran på axeln vandrade vi iväg. På hemvägen provade jag kameran. Inte var dag man är ute och fotar kl 22 om kvällen. Molnen hade skingrat sig efter regnskurarna.  Och lugnet lagt sig på fjärdarna.


Se så rönnarna redan slagit ut!!! 1,5 - 2 veckor före fjolåret. (Se bildbevis nedan)
Regndropparna på bladen skvallrar om regnet som fallit tidigare. Kan ni tänka er doften av ett sommarregn som fallit? Mmm... så gott!


20 maj -09


30 maj -08

Kommentarer
Postat av: Syrran

Spännade att testa nya kameran, fina bilder! Har precis varit o promenerat igen...börjar känna mig manisk!

2009-05-21 @ 17:40:21
Postat av: C a m i l l a

Vackra bilder! Egentligen borde man ju ha kameran med sig jämt för att fånga ögonblicket.

2009-05-21 @ 18:16:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Härliga bilder!!

Planerar mina promednader och alltid kommer något emellan, skulle behöva någon som drar med mig.

2009-05-24 @ 10:37:39
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0