Crazy

Jag fick en present av sambon igår. Fyller jag år? Nej, inte på långa vägar (december). Och dessutom långt ifrån jämt.

Han fick ett erbjudande på en digital systemkamera med märket som han vet att jag föredrar. (Är inne på min tredje nu. Har sen tidigare två systemkameror med film och nu min digitala kompaktkamera - som i o f sig har några år på nacken.) Nej, han tvekade visst inte utan slog i stället till direkt.

Visst har vi pratat om att någon gång skaffa oss en sådan. Men vad jag har förstått har det legat lite längre fram i tiden. 
Nyväckt kände jag mig lite fundersam till hans snabba inköp. (Ni som känner mig vet att jag sonderar hela marknaden innan jag slår till.) Nu är jag bara lycklig!!!!

Han vet att gillar att fota, att jag gör det titt som tätt och nu kommer jag definitivt att fortsätta med det också. Tror baske mig han gillar mitt bloggande också. ;)

Violá. Här är i alla fall den underbara skapelsen Canon EOS 1000D. Sommaren är i antågande. Helt perfekt. För nu ska här fotas! Nu med förhoppningsvis ännu bättre bilder. (Har de sista inte varit lite suddiga?) 


Uppdaterad senare
Har nu hunnit provfotografera med kameran. Den är HELT underbar!!! Hade glömt vilken känsla det är att fota med en systemkamera. Jag fullkomligen ÄLSKAR den!!!
Tack älsklingen för din spontanitet! Du skämmer bort mig alldeles fullständigt!! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte har det varit nå fel på dina bilder, men visst det duger som ursäkt för lite investering.

Hoppas den inte känns för klumpig att släpa med i förhållande till kompaktkameran!

Lycka till med fotandet!!

Ser fram emot nya spännande bilder på bloggen

2009-05-20 @ 19:00:24
Postat av: Anonym

och här sitter en fattiglapp och är grön av avund!!!!

2009-05-20 @ 19:08:21
Postat av: ibw

grattis till bra kamera. Det är något visst att fota med systemkamera, det känns så "proffsigt"

2009-05-20 @ 20:44:41
Postat av: C a m i l l a

Woow, jag skulle blivit överlycklig! :) Jag har iofs lika kamera som din syster har och jag är otroligt nöjd med den, en Canon Powershot S5.

Kram!

2009-05-20 @ 22:15:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0