Badkruka


Nej, jag är ingen badkruka. Tog ännu ett dopp i böljorna de blå igår. Det har ju bjudits på rena sommarvärmen i helg.

Men jag får inte bada i vår damm. Trots att den är hela 50 cm djup på det djupaste stället. Får vackert titta på när småfåglarna badar och tvättar sig.

Jag får helt sonika uppleta stranden och det igår kväll allt mer tilltagande vågorna. Det var baske mig kallare i vattnet igår än för två veckor sedan.
Måste vara vågorna (att vattnet rör på sig) som var anledningen.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag erkänner villigt att jag är en badkruka, jag ligger hellre i hammocken o läser en bok!

2009-05-31 @ 15:45:41
Postat av: Anonym

Är en riktig badkruka, det brukar vara långt in på sommaren innan jag badar, skulle nog helst slippa men har man barn så har man...;)

2009-05-31 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0