Långhelg

30 april (tors)
Hockey-VM Sverige-Ryssland 5-6 (förlust)
Biltur runt stans valborgsmässoeldar inkl ett klubbhus som tyvärr brunnit ned till grunden.

1:a maj (fre)
Sovmorgon
40 min morgon stavgång
Dubbla födelsedagsfiranden; familjens 35-åring. Grattis än en gång!
Tre timmar senare firades vänskapskretsens 40-åring så länge vi orkade. Inkl en överraskning. Trevligt som tusan!!

Dubbla firanden betyder även dubbla fikan. =) Båda hade ansträngt sig och gjort marängtårta med hallon. Min absoluta favorittårta. Fast det visste dem inte. Mums!!!


2:a maj (lör)
Sovmorgon
Evigt utspridande av snön på gården
Rens av blomrabatt
Inköp av högtryckstvätt inkl altantvätt. Nu finns det ingen anledning att köra omkring med smutsiga bilar längre. =)
Dubbla besök - samtidigt (dubbla mc-kollegor till mig & J:s morbror med sambo)

3:e maj (sön)
Besök av J:s föräldrar
Besök från Sthlm. J:s vän Aku med familj.
Plantering av penséer i krukor
Byte av vägguttag
Hockey VM Sverige-Schweiz 4-1 (solklar vinst)
Byte till sommardäck (nyinköp) på min bil. Den som får lös dem gör det bra. =)

  
 
Vart tog långledigheten vägen? Känner mig inte ett dugg utvilad - tvärtom.
Hann inte sitta ned och sola eller få undan vinterkläder och skor som planerat. Hade även tänkt hinna förbereda utbildningarna (Word, Excel & Outlook) jag ska hålla åt arbetskamraterna med början denna vecka. Jaja...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Nä, inte vara missnöjd med helgens aktiviteter, du börjar ju låta som ungarna, man gnäller bara om det man inte fått/fått göra, aldrig det man faktiskt fått...;)

2009-05-03 @ 21:42:50
URL: http://sonler.blogg.se/sonler/
Postat av: C a m i l l a

Vi har också haft en helt hysterisk helg, jag behöver en till helg direkt känner jag, en lugn och avkopplande...

Högtryckstvätt köpte vi också för ett par veckor sedan, efter åratals tjatande från min man. ;) Än har vi inte hunnit använda den så mycket, men i går kopplades sommarvattnet på - så nu kan vi tvätta bilar och vattna.

KRAM!

2009-05-04 @ 07:57:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0