Nu...

... tar helgen vid. Och vilken helg de utlovat. Det vankas enligt prognoser både sol och sommarvärme (ca 25 grader). Det ser jag framemot. 

Avrundade arbetsveckan med en "virre" innan arbetsdagens slut. Inte helt fel att man "bikar". Arbetskamraterna kan jag allt lita på. ;)

Efter helgen vanknas tre arbetsveckor på raken med bara fyra arbetsdagar. Risk bara att man kan bli lite bortskämd.
Till att börja med: SPRINGSTEEN here I come! Ojoj... vilken superhelg nästa helg och tillika nationaldagshelgen kommer att bli. Längtar... men ändå inte. (Har gärna kvar det roliga framför mig.)

 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har en hemsk vecka på jobbet att se fram emot nästa vecka, men om två veckor då!!



För mig blev det ingen fredagsdrink ikväll, inte sugen alls..nää



Ljuvlig helg vi har att se fram emot nu!

2009-05-29 @ 22:55:48
Postat av: Anonym

Oj, vilka söta små blommor!

2009-05-31 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0