Spännande

Väntetiden är över. Vår tapetserare har börjat jobba i vårt allrum. Det är spännande att komma hem från jobbet var dag.

Ikväll satte jag mig i trappen och beundrade spacklingen! De ni... lite knäpp är jag allt. ;) De spacklade väggarna är snyggare än när väggarna enbart bestod av de terrakottafärgade väggarna. Skönt att den färgen nu är ett minne blott. =)

           
Det ser lite farligt ut i trappen nu när flera av trappräckena är nedmonterade. Får allt hoppas att ingen av oss får för sig att gå i sömnen.

            
Nu är även de gamla väggkontakterna ett minne blott. Nya, fräscha vägguttag är på plats. Puh!

           
Det blir vita tapeter runtom förutom en fondvägg med liggande ränder i turkost, brunt och naturvitt. Till helgen ska det vara klart. Ska bli så spännande att sen slita bort skyddspappen från golvet och se resultatet. Sen återstår listning och sockling innan rummet kan ställas i ordning igen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, jag ser att det blev den randiga. Den är verkligen ursnygg.

2009-05-07 @ 08:23:22
Postat av: Syrran

Ja det kommer att bli jättesnyggt!!! :)

2009-05-07 @ 17:37:22
Postat av: C a m i l l a

SÅ snyggt! Ser fram emot bild på det färdiga resultatet. :)

Kram!

2009-05-08 @ 08:51:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0