Allt i allo

Halvvägs igenom en fulltecknad vecka.

Har hunnit med att skapa en bloggheader åt systerdottern.

Besök hos frissan. Känns bra att ha hittat en frissa som inte gör att jag ser ut en kärring längre då jag lämnar salongen. Nyfrisserad checkade jag istället in på gymmet. Svettades rejält på löpbandet och bland maskinerna. Efter dusch och bastu så var den fina frisyren väck. =)

Min efterträdare har anlänt på jobbet. Har nu avverkat de två första dagarna med henne. Massor av grundläggande företagsinformation (flera bolag) samt lönekörning står på programmet. Övertid...

Orättvist utskälld utav en riktigt otrevlig kund idag. Fick försvara firmans kvalitet samt policy nu och 25-30 år tillbaka, stans alla andra hantverkare, skattemyndigheten men även stans brevbärare. Slutade med att kvinnan ifråga (helt galen) slängde på luren efter att ha hotat om inspelning av telefonsamtalet. Ångrar bara att jag inte kontrade att jag också spelar in. Det bandet hade blivit fullt av ensidig utskällning, vägran att lyssna och en massa fula ord. Behöver jag nämna att jag var rejält upprörd efteråt. Ja, hon fick då verkligen igång mig. Hehe...

Besökte igår en tjejkväll på en byggbutik med systeryster. Anlände hem med en vinst (värde knappt 800 kr) under armen.

Nu vankas veckans skvallerpromme uti skitvädret.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Emma är nöjd m sin header! Kul att du vann, det var ett bra pris!



2009-11-19 @ 20:25:31
Postat av: keb

vinsten kan ju kännas som en kompensation för tidigare tfn samtalet:)

2009-11-19 @ 20:47:34
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Ibland känner man att inte alla kunder är lika välkomna! Och sen försöka vara trevlig och saklig när man helst har lust att be dem dra åt....!

Grattis till vinsten, hoppas den kommer till användning av nått bra.

Skallerpromanader är alltid trevliga oavsett väder!

2009-11-19 @ 21:49:12
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina

Samtalet du beskriver är sånt som kan få minst en dag totalt förstörd, fyyy 17 sånt är gräsligt!

Ny frissa, läge för en bild kanske? :-)

2009-11-20 @ 07:07:38
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0