Helg utan foton

Nej det blev ingen gardinsömnad i helgen. Här följer istället helgen i punkt form.
Tyvärr inga foton då kameran fått vila. :S

- Avslappnande bastu efter lååång arbetsvecka på fredagskvällen.

- P g a sjukdom uteblev firande av ett födelsedagsbarnet MM i lördags... som
i stället åkte runt och delade ut enorma bitar av den godaste smörgåstårtan.
Sååå trist men ack så gott. Krya på dig Anne!

- Sambon drog i gång storstädning av hela huset. Under lördagen stod över-våningen på schemat. Trodde det handlade om simpel dammsugning, damm-torkning och skurning... men njet.

- Hängde med TT till gymmet och påbörjade en månads fri träning på Inpuls. 
30 minuter på löpbandet, nya maskiner att ta itu med. Detta SKA prioriteras
t o m 14 december.

- Bjöds på godaste hemgjorda sushimiddagen med efterrätt på lördagskvällen hos R & M. MYCKET trevligt! Men oj, vad länge sedan! Vi står verkligen i skuld.. men hur ska man våga bjuda värsta kockarna på min/vår mat?

- Fortsatt storstädning av huset - nedervåningen på schemat under söndagen.

- TRÄNINGSVÄRK i framförallt bröst, biceps och triceps.

- Den obligatoriska hemmagjorda söndagsfikat hos syster med familj. Har blivit en fin tradition! Traditioner ska inte brytas, eller hur!?! MUMS! ;)

Det blev en riktigt bra helg; träning, rent hus, socialt umgänge och goda intag.


Kommentarer
Postat av: Carina

Fick mig att komma ihåg att här hemma behöver storstädas precis ÖVERALLT just nu, får bli till jul skulle jag tro!

Fika hos syrran på söndagar, får ta ett snack med min syrran jag också tror jag ;-)

2009-11-16 @ 07:09:50
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sonja

Vilken härlig helg med träning, rent hus, god mat och god fika!

Vi kommer aldrig och få huset storstädat, det blir något rum ibland och nått skåp ibland.

2009-11-16 @ 09:34:57
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Malin

En helg att vara nöjd med!!! Ni har jobbat på bra, jag gillade den där delen med smörgåstårtan som delades ut :P



Obligatoriskt söndagsfika?? Nu känner jag pressen ;-) Det var gott igår, tyvärr sätter sig allt runt min midja. Måste komma igång m promenader, men vädret är så uselt just nu.



Livet skall njutas! :)

2009-11-16 @ 16:40:08
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: ibw

Jag känner av träningsvärken, efter att jag läst din Blogg.

2009-11-16 @ 19:56:24
Postat av: Linda

Blev du nöjd med håret? =)

2009-11-17 @ 19:47:38
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag är så stolt :-)

Men nu börjat nästa utmaning, att behålla min nya vikt, svårt tippar jag men det SKA gå!

2009-11-19 @ 19:03:58
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0