1 års jubileum

Idag är det ett år sedan vi blev husägare. Så otroligt fort det gått! 

För ett par veckor sedan tog jag chansen att göra min/vår första fotobok. En kväll/natt efter ett biobesök knåpade jag ihop det i all hast. Sammanfattade vårt första år i huset. En del före/efter renoveringsbilder, första snön, julen, nyåret, midsommar, m m. En liggande bok med hård pärm fylld med foton på 24 sidor. Fick gallra hårt för att rymma det jag ville.

Kanske inte så roligt för andra att kika i, men guld för oss själva. Inser redan hur roligt det är att blicka tillbaka. Man glömmer ju så fort... 

Fotoboken damp ned i postlådan i förrgår. Den blev fin, även om jag redan vet vad jag ska jobba på till nästa bok. Ja, jag fick givetvis mersmak.

1 års jubileet ska givetvis firas med god mat och dryck...  men inte förrän i helg.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh vad fin den ser ut! Skall komma o kika i den? Vad kommer nästa bok att handla om?

2009-10-01 @ 21:12:17
Postat av: Syrran igen

Byt ut frågetecknet till ett utropstecken efter andra meningen! ;-)

2009-10-01 @ 21:12:49
Postat av: Carina

Ett tips, jag har en kod till som räcker oktober månad ut på en gratisbok om du vill!

2009-10-01 @ 22:46:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Sonja

Oj, vi har då glömt fira våra ett-årsdagar i husen.

Vi hade ju 5-årsdag i somras i detta hus.

Vi har definitivt bristande dokumentation av huset, både före och efter bilder.

Har också funderat på det där med fotobok, men tiden räcker inte till....

2009-10-02 @ 09:15:02
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Syrran, Absolut. Kom förbi på lite inspiration ikväll/ihelg. Ring innan så vi inte är på vift och firar. Tänkte göra en böcker på våra utlandsresor.



Carina, Tackar, bugar och bockar.



Sonja, Man får ta tillfällena till akt att fira då huset är det enda vi har tillsammans, då vi saknar både förlovnings-, bröllopsdag och barns födelsedagar.

2009-10-02 @ 09:34:18
Postat av: Camillas dagar

Vilken vacker bok och menar du att det är ett helt år sedan ni flyttade? Oh, det känns nyligen ju.

Kram!

2009-10-02 @ 22:48:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jill

Åh, en fotobok har jag länge tänkt att vi ska göra med semesterminnen, men det blir aldrig av. Var någonstans skickade du efter fotoboken?

Hoppas du/ni har haft en trevlig helg!

Kram :)

2009-10-04 @ 10:33:11
URL: http://juvelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0