Det nya

Lämnar nu rörbranschen för annan inspirerande bransch.



Innan jobbet på tisdag morgon skrev jag på det nya anställningsavtalet. Sen fick jag mig en rundvandring i de nya lokalerna. Träffade och hälsade även på mina blivande arbetskamrater. Spännande!

Nu återstår två gissningsvis slitsamma månader fram till jul. Vill ju avsluta snyggt och prydligt. Hoppas verkligen att överlämningen av mitt "gamla jobb" känns bra till "vem det nu blir". Den nya personen ska trots allt jobba med mina underbara, 
snälla, småtokiga och smått irriterande arbetskamrater. ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas verkligen att detta kommer att kännas som det rätta beslutet framöver!



Slitsamt har även jag med överlämningen nu.. :(



Men jag fick ett par nya arbetsuppg att ta mig an i det nya och det kändes direkt mycket mer inspirerande.

2009-10-29 @ 10:10:17
Postat av: ibw

roligt med lite nya arbetsuppgifter, man skall inte jobba på samma företag för länge, risken finns att man växer fast.

2009-10-29 @ 19:14:20
Postat av: Sonja

Grattis till nya jobbet, hoppas att du kommer att trivas!

2009-10-30 @ 06:25:06
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0