Julfest

Lämnar bakom mig en arbetsvecka på 48,5 tim trots lite sjukkänningar; huvudvärk och bihålesnorig.
Dessutom har jag roat mig med snöskottning torsdag-fredag i totalt 3 tim.

Relativt nyss uppstigen.. inte ett dugg piggare. Hur ska det här sluta?
Om bara några timmar vankas julfest med jobbet. Uteaktiviteter, mixbastu,
julmat och gissningsvis lite värmande drycker.

Bara att bita ihop på Tornedalskt sätt. Ska unna mig en lugn söndag för rejäl batteriladdning.



Har ni smakat årets starkvinsglögg? Inte jag heller.. men snart så. =) 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas ni har skoj just nu!



Kanske öppnar vi vår guldiga Blossa ikväll, jag tror inte att jag kommer att gilla smaken..låter inte som mina smaker men det får vi se.



Oftast tycker jag dessutom bättre om glögg utan alkohol.

2010-12-18 @ 18:59:27
Postat av: Sonja

Nej, årets glögg har jag inte smakat.

Har förbjudit mig själv att köpa glögg i år. Har några olika sorter inköpta olika år, dessa ska förbrukas först och det lär ta några år då det bara är jag som dricker glögg hemma och väldigt sällan.

Hoppas du får en fantastiskt kul kväll (som en bal på slottet..!)

2010-12-18 @ 20:56:48
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0