Drömmar

Det finns olika sorters drömmar. Framtidsvisionerna och så har vi dem som besöker en nattetid. Jag har drömt lite skumt två nätter i rad.

Första natten drömde jag att jag satte mig i min bil. En tänd cigarett slängdes mot bilen. Poff! Plötsligt satt jag mitt i ett brinnande inferno! Lugnt och metodiskt tog jag mig däremot ur bilen. Puh!

Andra natten drömde jag att jag och sambon lämnade bägge bilarna och huset olåsta. Detta slog oss efter bara två... max tre minuter varpå vi raskt återvände hem igen för att finna bägge bilarna stulna.

Undrar just vad drömmarna betyder?

I natt fick jag sova ostört. Inga konstiga drömmar. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Första drömmen skulle jag tolka har något med ditt nya jobb där det är mycket nytt och ovant och dina vana troget jobbar du dig ur det lite "kaotiska" nya, lugnt och metodiskt.



Den andra, inte riktigt säker men kanske att du omedvetet oroar dig för att glömma/ missa något (på det nya jobbet kanske!)

2010-01-20 @ 08:44:28
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Sonja

...eller så vill du helt enkelt ha en ny bil...;)

2010-01-20 @ 11:44:46
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: keb

ja drömmar kan vara rätt lustiga

I mina drömmar finns ofta katter med av någon konstig anledning.

jag är inte så jätte förtjust i katter.....

2010-01-20 @ 14:31:46
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: ibw

jag tror att de är stressdrömmar av största grad. Du stressar en del, !!!!

2010-01-20 @ 16:30:12
Postat av: Carina

Jag tror att du har sett för mycket sv

Lisbeth Sahlander ;-)

2010-01-20 @ 20:59:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag tror att det är stressdrömmar, du är så van att ha full koll på allt och just är det kanske lite rörigt på nya jobbet, dvs du har inte hunnit få full koll på allt än.



2010-01-20 @ 21:16:44
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Du satte nog spiken i kistan. Det känns faktiskt just så. Nej, min bil vill jag allt behålla.



KEB, Då är vi två. Jag är heller ingen kattfantast.



IBW, Ligger nog lite i det, även om jag inte känner mig stressad alls. Att inte ha full kontroll över alla bolag efter bara ett par veckor ger väl en viss otrygghetskänsla (omedveten stress).



Carina, Hade drömmarna varit i anknytning till filmerna så kanske.. men nu är det flera månader sen jag såg dem. Ingen koppling vad jag ser.



Syrran, Mmm.. håller med er. Sonja och du känner mig innan och utan.

2010-01-20 @ 21:51:41
Postat av: Petra

Drömmar kan var otäcka ibland. Det värsta är när de lämnar avtryck hela dagen efteråt när man gårmed en skum känsla. Kram

2010-01-21 @ 09:28:30
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0