La bureau



Har en tid saknat en byrå i hallen var jag kan dumpa diverse grejer vid hem-komsten. T ex mobiltelefon, solbrillor och annat som jag vill ha lätt till hands
då de kommer och går med mig. Var även ute efter lådor då viss ordning och reda gillas i detta hem.

Det stora möbelvaruhuset löste mitt behov. Expediten uttrustades med låd- och skåpinsatser i olika färger. Vita lådor medan skåpdörrarna är grå. Vid fototillfället har jag ännu inte slitit bort den blå skyddsfilmen (mer än kikat bakom den nedre vänstra) av luckorna.


När jag väl bestämt ordningen på lådor och skåp återstår det att fästa dess insatser i byrån. Senare ska byrån ev kompletteras med ben eller sockel. Avvaktar/känner efter lite i den detaljen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Perfekt ju! Där får du in hur mycket saker som helst. :)

2010-07-21 @ 17:53:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Snyggt och praktiskt!

Ska också snart och leta en byrå till hallen, men den ska var hög och smal. Avvaktar bara att skåpet ska bli hämtat. Den ska också vara till diverse småprylar som kommer och går.

2010-07-22 @ 11:01:45
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Det blev ju jättebra ju!!!! :)

2010-07-22 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0