Midsommar

Årets midsommar spenderades i stugan. En mycket lugn sådan då jag behövde ladda batterierna.

Sovmorgon, bokläsning, eftermiddagslur, VM fotboll, bastu, dopp i sjön,
Tom Collins hos stuggrannen, m m.









































Inför midsommaraftons middagen hafsade jag ihop en midsommarbukett till köksbordet i föräldrarnas stuga. Tydligen syntes detta hastverk med tanke på kommentarerna jag fick. Haha...

 
På fin brikettbädd grillades midsommarmaten.
















Till det ugnsgrillad grönsakskompott, grönsallad och öl.


En midsommar är ingen midsommar utan jordgubbar och glass till efterrätt. I sedvanlig ordning återvänder man till stan något kilo tyngre. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja, detta med midsommarhelg, + 2kg på en helg och kämpar fortfarande med att bli av med dem vilket inte är det lättaste när jag dessutom varit hos mamma...

2010-07-10 @ 14:42:11
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0