Nytt

Oj, länge sedan jag hunnit med att uppdaterat här. Nej, tiden har INTE stått still. Det har hänt grejer vill jag lova. Det ena ledde till det andra. Men i alla fall.

Behövde införskaffa mig en ny bärbar dator efter temissödet med den gamla för snart 3 månader sedan. Går ju inte att blogga utan dator.

I sedvanlig ordning var jag tvungen att läsa på inför investeringen.

Operativsystem, processor, m m. Utvecklingen stannar liksom inte upp.

Batterikapacitet, minne, hd-kvalitet, o s v. Vill ju inte köpa grisen i säcken
men heller inte mer till husbehovet.

Allt detta snyggt förpackat oxå. =)

Efter bildens tagning har jag även försett mig med en trådlös mus.
Så få sladdar som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lösmus menar du väl ;-)

2010-07-10 @ 08:51:36
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja

Noggrann och ambitiös som vanligt. Inte som jag: knallar in på någon butik som säljer datorer och säger att jag vill ha en bärbar dator och köper sen 15 min senare det som säljaren rekommenderar... Varför läsa in på något som någon annan redan kan?

2010-07-10 @ 14:34:45
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0