Helgen

Energin har återuppstått. Med den frustrationen.

En fråga bara? När ska det egentligen sluta snöa? Börjar bli bra less på den nu. Vill ha sol, takdropp och VÅR. Inspiration att fota fina utomhusbilder i solljus till knallblå himmel som bakgrund. Tror baske mig den underbara vårdagjämningen
i Stockholm satte griller i huvudet på mig.

Snuvad på en timme i helgen. Kändes som söndagen sprang mig förbi p g a denna ynka timme. Men fort har man vänt tiden eller rättare sagt ljuset i förhållande till tiden rätt igen.

Sovrumsrenoveringen har startat. Äntligen! Takmålning och tapetrivning pågår. Man kan inte medverka i allt som inbjuds. Och man ska inte fundera små mycket. Bara att köra. Annars blir aldrig något åstadkommet.

Fick även tv-kabeln i allrummet på övre våningen omdragen. Efter endast ett års klämmande mellan tröskel/gästrumsdörr.  

Tygtavlorna har lämnat vardagsrumsgolvet och hänger på väggen.

T o m delar av påskmaten har inhandlats. Blir så effektiv när propparna går. :S  

Kommentarer
Postat av: Sonja

Men med snöovädret kunde du med gott samvete greja på där hemma, slapp ha dåligt samvete för att du inte är ute i solen eller tvärtom dåligt samvete ute i solen för att du inte fixar där hemma.... eller..;)

2010-03-29 @ 16:32:22
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Snö... väldigt less jag med.

fniss jag som trodde att man skulle hitta inspirationen och inte frustrationen för att få ngt gjort ;-)

2010-03-29 @ 18:04:38
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: ibw

även jag är less på snön, men det blir grönt så småningom, det verkar bli kanonväder på påsken.

2010-03-29 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0