Mera

Är en skärpt person. Normalt.
 
I torsdags tappade jag mina handskar. Å fort gick det. Hade dem i min hand när jag lämnade hemmet på morgonen. Lämnade av J på hans jobb. Böt i samma veva från passagerar- till förarsätet. När jag anlände till jobbet var handskarna borta. Gone. Måste hamnat på gatan vid chaufförsbytet.

Övertid i sedvanlig ordning. Svängde förbi mataffären på hemvägen. Plockade 
varor i vagnen. Blev även påkommen att lägga varor i fel vagn. Andra gången det händer på kort tid nu. Tur att man kunnat skämta med de drabbade personerna.

Mycket att stå i. Ta tag i. Rätta till. Styra upp. Mera... det kommer bara mera.

Måtte påsken bli min återhämtning.

Kommentarer
Postat av: Carina

skrattar bara jag läser om dig och kundvagnen. Vi var på Ullared och jag HATAR det verkligen men all trängsel. Stefan drar vagnen och är alltför försiktig varpå jag tar tag i vagnen och ska hjälpa till för att vi ska komma fram lite fortare. SLiter och drar och halvropar "kom nuuuuuu" när jag ser att det är eh annan mans kundvagn jag sliter och drar i, jisses vilket skratt jag fick mig :-)

2010-03-10 @ 07:02:54
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sonja

Du låter som en förvärvsarbetande småbarnsföräldrar, så där har det varit läääänge!!

2010-03-10 @ 08:35:08
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Daniel

ojoj kallar det mänskligt!



Händer även den bästa!

2010-03-10 @ 11:57:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malin

Välkommen till de tankspriddas klubb!

2010-03-10 @ 13:19:50
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: keb

stress sympton?

dags att varva ner tror jag

kan vara behövligt med lite ledigt

viktigt att lyssna på kroppen varnings signaler

2010-03-10 @ 13:42:42
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: ibw

Jag känner igen allt, har också plockat in grejer andra matvagnar, men jag har även tappat bort min vagn och irrat runt i affären och sökt min vagn. Mina gåstavar glömmer jag alltid någonstans, så dem söker jag jämt. P-e har börjat hålla ett öga på mina stavar, för han vet att jag glömmer dom.

2010-03-10 @ 19:14:42
Postat av: Carina svarar:

Handväskan är mitt ständiga dilemma. Söker den jämt. Även om den ibland hänger på axeln. Släktdrag ser jag. Puh!

2010-03-11 @ 06:17:12
Postat av: Marianne

Ojoj. Det måte bara vara ett släktdrag. Jag stal en karls kundvagn i julas när jag var och handlade. Jag lovar att han inte var glad...

Det låter som om du verkligen behöver lite ledighet utan måsten...

2010-03-11 @ 07:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0