Drömmar

Minns ni era nattliga drömmar?
Jag gör det mycket sällan om jag nu drömmer ö h t.

När jag infann mig på jobbet i morse slog det mig. I natt hade jag drömt. Om chefen!
Å jag hade verkligen satt mig på pottan. Minns att jag efteråt försökte rätta till eländet. Men tjurskallar (!?) som vi båda var så var det dömt att misslyckas. 

Jag är såå otroligt glad att det bara var en dröm... eller rättare sagt en mardröm.
Att verkligheten är som den är. Jag lovar. Jag ska aldrig, aldrig, aldrig uttrycka och agera som jag gjorde i natt. Puh!



Vaknade till ett par-tre centimeters snötäcke lagt sig under natten. (10 dagar tidigare än ifjol.) Igår blev jag lat och hoppade över däckbytet. Ikväll gick det bättre.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja vissa eller till och med de flesta drömmar är man glad att man vaknar uppifrån.



Det kan verkligen bli hur virrigt o tokigt som helst!

2010-10-14 @ 20:46:41
Postat av: Sonja

Ja, drömmar är verkligen helt otroliga, så tokigt det kan bli. Apropå drömmar, se Inception! Vad är dröm och vad är verklighet, egentligen....!!

2010-10-15 @ 08:22:52
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina

Ibland minns jag faktiskt min drömmar.

Men endast en kort stund just när jag vaknat, nästan bara så länge jag inte öppnat ögonen men är i vaket tillstånd. Ofta handlar mina drömmar på något vis om det som händer irl men på ett lite annorlunda sätt, ruskigt ibland och roligt ibland!



Glada Hudik är tyvärr slut nu men du kan se det på webben om du vill :)

2010-10-17 @ 12:26:56
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Keb

ja jag minns ofta mina drömmar och jag upplever att jag drömmer mycke.

Jag tror det beror på att jag sover ganska "ytligt"

för jag är en storsnarkare med sömnapne borde göra nåt åt saken

man känner sig sällan riktigt utvilad efter en nattsömn...

2010-10-17 @ 13:33:40
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Jill

Ibland minns jag mina drömmar. Det går lite i perioder det där.



Trots att jag verkligen inte längtar efter kyla och snö, så måste jag ändå erkänna att det ser ganska mysigt ut på bilden :)



Kram!

2010-10-17 @ 18:15:47
URL: http://www.juvelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0