Ljus, mys och varnare


Jag gillar hösten. Först den färgranna årstiden när grönt blandas med gult eller rött och gärna mot en klarblå himmel.

Så småningom lämnar de färgglada löven träden. Man får krattar upp dem.
När trädgården är omhändertagen och utomhusgörat bortgjort kan man med gott samvete krypa in i kojan, in under filten i soffan och tända lite mysljus.

Alla dessa ljus och detta mysiga fick mig att (inte en dag för tidigt) montera upp och seriekoppla de nya brandvarnarna.

Så nu är jag än mer redo för ljus och mys!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Duktigt! Och hos oss går varnaren när H lagar mat....!!! sån kock är han... så nu är varnaren närmast köket nedmonterad!

2010-10-22 @ 07:56:34
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Äntligen inte en dag för tidigt! Både för mys ljus o särskilt brandvarnaren!

2010-10-22 @ 10:28:47
Postat av: Keb

mysigt med täna ljus

2010-10-22 @ 15:13:40
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: ibw

jag gillar också hösten och mörket, tänder mycket ljus både på balkongen och inne.

2010-10-22 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0