John Blund

John Blund måste tappat sin säck med sömnpulver hemma hos mig.


Som jag har sovit!! Summerade till trettio timmars sömn i helgen som gick.

Förra veckans arbete tog verkligen knäcken på mig. 10, 9 resp 8 timmars nätter. Lägg därtill några timmar i soffan både på lördagseftermiddagen och på söndag efter frukost och efterföljande bastu! Började tro att jag förvandlats till en viss Törnrosa. Mindes bara inte att jag stuckit mig på nått vasst.

Lovar mig att prioritera mindre jobb, mer frisk luft ut och röra på mig i veckan.

Och nej.. godsaker och läsk ger inte mer energi mer än mycket, mycket tillfälligt.

Sovväskan är packad. Nu drar jag iväg uppdrag. ;)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag ägnade hela söndagen åt enbart sömn, kom aldrig igång på hela dagen!

Vad ska du på för spännande uppdrag??? Privat eller i tjänsten..?

2010-10-25 @ 20:22:11
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Malin

Åhh John Blund, min gamla barndomsidol! Jag hade John Blunddockor, John Blundöverkast o kudde o gardiner :)



Lycka till på uppdraget o Sov gott ;-)

2010-10-25 @ 20:44:40
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Privat..

Malin, Tack, tack

2010-10-26 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0